2017. október 30., hétfő

Rólunk mondták





"Először 10 éve vásároltam itt hajat, és már nem is megyek máshova. Egyszer-kétszer kipróbáltam más helyeket is, kár volt! A legjobb póthajakat mindig itt vettem."
 

"Itt mindig nagyon szép hajak vannak, ráadásul ilyen profi, hozzáértő kiszolgálással nagyon ritkán találkozom."

"Hajhosszabbító vagyok. Nekem nagyon fontos, hogy megbízható forrásból szerezzem be a póthajat, elvégre a vendégköröm múlik rajta. Folyamatosan óriási hajkészlet van és a kellékeket is bármikor beszerezhetem itt."

"Nagyon megbízhatóak és korrektek! A rövid hajszálakat kiszedik a copfokból, így nincs több deka veszteség a hajhosszabbításhoz való előkészítés során."

"A HAIR Hajkereskedésben mindig az eredeti kristálykeratint kapom."

http://hajker.hu/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése